Obsługa Klienta
PODAWANIE STANU WODOMIERZA
1. Drogą elektroniczną
§ Za pośrednictwem Internetowego Biura Obsługi (IBO) pod adresem: www.ibo.zwik-s.pl
2. Telefonicznie
§ Aby podać odczyt inkasentce:
Na fakturze znajdują się informacje jaki inkasent obsługuje państwa posesję (Wystawił: MA lub WB na dole faktury). Bezpośredni kontakt telefoniczny do inkasentki znajduję się poniżej:
Anna tel.: 694-284-936
Bernadeta tel.: 662-229-535
Aby przekazać wskazanie wodomierza należy podać nr klienta, nazwisko oraz bieżący stan wodomierza.
FORMY PŁATNOŚCI
Płatności wynikające z faktur mogą być dokonywane w następujących formach:
1. gotówką w Oddziale Banku Spółdzielczego Świerklaniec bez dodatkowych prowizji (w budynku Urzędu Gminy) w godzinach: pn-pt 8:00-15:30
2. przelewem
3. we wszystkich placówkach Poczty Polskiej oraz Bankach